EEN OVERZICHT VAN ALLE FUNCTIES
Bij WeTalk bestel je eenvoudig een eigen VoIP account inclusief vast telefoonnummer. Dit nummer kun je vandaag nog gebruiken, dus stel jouw account direct zo in dat je optimaal en professioneel bereikbaar bent met onze standaard en extra functies.
IK WIL DIT OOK
IK WIL DIT OOK
HEB JE ONZE QALLER APP AL GEDOWNLOAD?
Een abonnement (€7,- per maand) bevat alle standaard functies die je nodig hebt. Zo sta je dus nooit voor verrassingen achteraf.
Wachtrij (premium feature) Wanneer je niet direct in staat bent om een oproep te beantwoorden plaatsen we de beller voor je in de wacht, met (of juist zonder!) wachtmuziek.
Keuzemenu (premium feature) Stuur de beller direct naar de juiste persoon door gebruik te maken van een interactief keuzemenu.
Fax Box (premium feature) Maak je nog gebruik van een fax? Met Fax Box kun je eenvoudig faxen ontvangen en verzenden zonder faxapparaat. Inkomende faxen ontvang je als PDF per e-mail en versturen doe je vanuit de telefooncentrale.
Gespreksopname (premium feature) Verbeter gesprekstechnieken van medewerkers, neem gesprekken op voor trainingsdoeleinden. De gesprekken worden 30, 90, 180 of 365 dagen voor jou bewaard.
Click-to-Dial (premium feature coming Q2-’19) Klik op een nummer op een website of programma en vervolgens maakt jouw toestel een uitgaande oproep naar het gekozen nummer.
Busy Lamp Field (gratis deskphone feature) Heb je meerdere kantoortoestellen in gebruik? Met BLF zie je direct welke collega/toestel in gesprek is (jouw VoIPtoestel dient wel BLF te ondersteunen).
E-mail Ontvang een notificatie van elke (gemiste) oproep. Combineer deze functie met een keuzemenu en geef bellers de mogelijkheid om terug gebeld te worden.
Hot Desking (gratis deskphone feature) Met Hot Desking kunnen medewerkers in- en uitloggen op verschillende toestellen. Handig voor gebruik van flexibele werkplekken.
Filiaalkoppeling Heb je één bedrijf maar met meerdere filialen? Koppel eenvoudig de verschillende filialen aan elkaar en de filialen kunnen intern (kostenloos) met elkaar bellen. De filialen blijven dan gewoon apart gefac- tureerd.
Voorwaarde/Filter Maak onderscheid tussen interne en externe ge- sprekken en geef ze een andere route of prefix. Of laat die ene klant direct doorverbinden. Er zijn werkelijk talloze toepassingen voor de de Voorwaar- de/Filter functie.
Wachtmuziek Speel wachtmuziek af aan de beller, wanneer je niet direct in staat bent om de telefoon op te nemen.
Omleidingen Onverwacht in een meeting of lekker eerder van je weekend genieten? Met één druk op de knop schakel je direct een vooraf ingestelde omleiding in en schakel je alle andere belplannen uit.
Zakelijke Voicemail Bied de beller de mogelijkheid om een boodschap in te spreken als je even niet op kunt nemen. We e-mailen je de opname direct door!
Doorverbinden Door inkomende belletjes door te verbinden ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Je kunt zowel ‘intern’ als ‘extern’ doorverbinden. Dit zorgt voor een professionele uitstraling naar jouw klant toe.
Belgroepen Ontvang oproepen op meerdere mobiele telefoons tegelijkertijd, of laat ze juist één voor één overgaan.
Prefix Stel dat je twee nummers hebt. Dan kun je per nummer een prefix instellen. Zo ziet je duidelijk op je toestel via welk nummer het gesprek binnenkomt en hoe je dus kunt opnemen.
Meldtekst Spreek zelf een professionele welkomstboodschap in, "Welkom bij Bedrijf BV, u wordt doorverbonden met een medewerker!". Of laat ons ze professioneel inspreken!
Tijdsconditie Stel je openingstijden in en geef op wat er moet gebeuren als je niet aan het werk bent. Een ant- woordapparaat, mededeling of doorverbinden naar een antwoordservice?
Qaller+ App Oproepen plaatsen en ontvangen met een vast nummer, direct op je mobiele telefoon.
Dashboard Met online dashboard, de online beheerportal voor jouw telefooncentrale beheer je jouw account en stel je zelf eenvoudig je bereikbaarheid in middels het intuïtieve drag ‘n drop user interface.
WeTalk Telecom Contact Support
© 2019 WeTalk Telecom Nederland
Nieuwsbrief Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en schrijf je nu in.
Je ontvangt informatie, exclusieve deals en specialistisch advies. Uitschrijven kan op elk moment.
hello@wetalktele.com 043 7600 999 (ma./vr. 09:30-17:00)
WeTalk Telecom Contact Support
hello@wetalktele.com 043 7600 999 (ma./vr. 09:30-17:00)
© 2019 WeTalk Telecom Nederland
HEB JE ONZE QALLER APP AL GEDOWNLOAD?
Een abonnement (€7,- per maand) bevat alle standaard functies die je nodig hebt. Zo sta je dus nooit voor verrassingen achteraf.
EEN OVERZICHT VAN ALLE FUNCTIES
Bij WeTalk bestel je eenvoudig een eigen VoIP account inclusief vast telefoonnummer. Dit nummer kun je vandaag nog gebruiken, dus stel jouw account direct zo in dat je optimaal en professioneel bereikbaar bent met onze standaard en extra functies.
Wachtrij (premium feature) Wanneer je niet direct in staat bent om een oproep te beantwoorden plaatsen we de beller voor je in de wacht, met (of juist zonder!) wachtmuziek.
Keuzemenu (premium feature) Stuur de beller direct naar de juiste persoon door gebruik te maken van een interactief keuzemenu.
Fax Box (premium feature) Maak je nog gebruik van een fax? Met Fax Box kun je eenvoudig faxen ontvangen en verzenden zonder faxapparaat. Inkomen- de faxen ontvang je als PDF per e-mail en versturen doe je vanuit de telefooncen- trale.
Gespreksopname (premium feature) Verbeter gesprekstechnieken van mede- werkers, neem gesprekken op voor trainingsdoeleinden. De gesprekken worden 30, 90, 180 of 365 dagen voor jou bewaard.
Click-to-Dial (premium feature coming Q2) Klik op een nummer op een website of programma en vervolgens maakt jouw toestel een uitgaande oproep naar het gekozen nummer.
Busy Lamp Field (gratis deskphone feature) Heb je meerdere kantoortoestellen in gebruik? Met BLF zie je direct welke collega/toestel in gesprek is (jouw VoIP toestel dient wel BLF te ondersteunen).
E-mail Ontvang een notificatie van elke (gemiste) oproep. Combineer deze functie met een keuzemenu en geef bellers de mogelijk- heid om terug gebeld te worden.
Hot Desking (gratis deskphone feature) Met Hot Desking kunnen medewerkers in en uitloggen op verschillende toestellen. Handig voor gebruik van flexibele werkplekken.
Filiaalkoppeling Heb je één bedrijf maar met meerdere filialen? Koppel eenvoudig de verschillende filialen aan elkaar en de filialen kunnen intern (kostenloos) met elkaar bellen. De filialen blijven dan gewoon apart gefac- tureerd.
Voorwaarde/Filter Maak onderscheid tussen interne en externe gesprekken en geef ze een andere route of prefix. Of laat die ene klant direct doorverbinden. Er zijn werkelijk talloze toepassingen voor de de Voorwaar- de/Filter functie.
Wachtmuziek Speel wachtmuziek af aan de beller, wanneer je niet direct in staat bent om de telefoon op te nemen.
Omleidingen Onverwacht in een meeting of lekker eerder van je weekend genieten? Met één druk op de knop schakel je direct een vooraf ingestelde omleiding in en schakel je alle andere belplannen uit.
Zakelijke Voicemail Bied de beller de mogelijkheid om een boodschap in te spreken als je even niet op kunt nemen. We e-mailen je de opname direct door!
Doorverbinden Door inkomende belletjes door te verbinden ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Je kunt zowel ‘intern’ als ‘extern’ doorverbinden. Dit zorgt voor een professionele uitstraling naar jouw klant toe.
Belgroepen Ontvang oproepen op meerdere mobiele telefoons tegelijkertijd, of laat ze juist één voor één overgaan.
Prefix Stel dat je twee nummers hebt. Dan kun je per nummer een prefix instellen. Zo ziet je duidelijk op je toestel via welk nummer het gesprek binnenkomt en hoe je dus kunt opnemen.
Meldtekst Spreek zelf een professionele welkomstboodschap in, "Welkom bij Bedrijf BV, u wordt doorverbonden met een medewerker!". Of laat ons ze professioneel inspreken!
Tijdsconditie Stel je openingstijden in en geef op wat er moet gebeuren als je niet aan het werk bent. Een antwoordapparaat, mededeling of doorverbinden naar een antwoord- service?
Qaller+ App Oproepen plaatsen en ontvangen met een vast nummer, direct op je mobiele telefoon.
Dashboard Met online dashboard, de online beheerportal voor jouw telefooncentrale beheer je jouw account en stel je zelf eenvoudig je bereikbaarheid in middels het intuïtieve drag ‘n drop user interface.
IK WIL DIT OOK
IK WIL DIT OOK